CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 7, 2009

ooo lupa lak aku nak cite result aku dalam UPSR tak best maner pon walaupun cikgu aku kata aku pandai (Cikgu aku cakaplah). Pelajaran aku merosot bile kewangan keluarga aku makan meruncing time kakak aku masuk asrama. Banyak duit nak kene pakai. Aku pulak tak merase pakai baju terkini cam remaja lain. Sedare mare ayah aku lak pandang rendah jer kat keluarga kami. Mentang-mentanglah mereka senang. ayah aku selalu cakap ...takpelah biarlah mereka senang ngan harta tapi kita senang ngan ilmu..hu3x.Tapi setiap malam ayah aku selalu menangis bile dok sebelah kami time tido. Ayah aku usap kepala kami adik beradik dan cakap sian kamu ayah tak boleh beri kesenangan cam orang lain..pas2 ayah aku berdoa semoga kami berjaya dalam hidup masing2x. Menangis aku bile dengar...rase bersalah sebab sebelum ni aku ade gak memberontak ngapa kami tak senang cam orang lain. Sejak ahari itu aku tekadkan semangat biarlah kami tak senang janji kami gembira, cukup makan pakai dan bahagia!

No comments:

Post a Comment