CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 18, 2009

AKU RINDU KAWAN KU KAT SEKOLAH DULU

Bulan 05 nih aku cadang nak balik Sabah, kampung ibu kesayangan kus. Mak aku dah warning semue kene balik lawat nenek aku yang tak berapa sihat skang nih. Fuh! Tak sabo aku nak balik dan jumpe kawan-kawan kus nih. Aku paling tak sabo jumpe Dayang dan Faridah, 2 nih memang rapat ngan akus kat sekolah. Tuk pengetahuan korang semua, 2 orang kawan kus ni adalah pelajar ternakalzzzzzzzzzzz di sekolah. Jangan tak caya aku plak adalah taikonya. Keje aku ngan Dayang adalah g sekolah, borak-borak pasal bola (walaupun aku mampos tak suker), cite pasal muzik hardcore, ngumpat minah-minah jiwang dalam klas aku, filem hantu dan paling kerap kitaorang ngumpat ialah cikgu kitaorang sendiri. Sebab per, nampak je muka kitaorang dalam kelas, semua cikgu akan start membebel. Aku tak pernahlah lawan cakap cikgu (melainkan Si Yazid hampeh tus), membuto dalam klas, jual nasi lemak (buat duit belanja sekolah) dan lain-lain xtxvt lagik. Eh! Lupe lak nak masukkan xtxvt belajo..kui3x belajo aku memang malas so aku tido ajo.
G sekolah kol 7 dan balik sekolah kol 12.30, pas balik, semayang jap pas2 salin baju kuar g lepak ngan dayang ngan faridah nyanyi sambil main gitar kat umah dayang. Malam lak nak prado Dayang round satu bando dan belumba ngan Inspektor Polis Mat Diah. kui3x.....Miss u so much Dayang and Faridah...

1 comment:

  1. zarina aku nak ikut tau...lalalalaal...wat muka xmalu :)

    ReplyDelete