CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 13, 2009

MINUMLAH JUS MATE 5

Hubbyku baru-baru ini ada balik ke umah. Fuh! gembira sungguh aku. Dahlah time aku demam lak tuh.Bolehlah bermanja. Hubbyku sebelum ni pernahlah cakap kat aku dia nak belikan hadiah hari lahir. Fuh ! tak sabar aku. Yang buat aku terharu nih dia tak pernah lupa harijadi aku dan selalu buat aku rase terharu walaupun hadiahnya adalah sekeping kad...janji dia ingat akus. Bila dia sampai dia keluarkan 1 kotak besar..aku ingat apelah rupernya jus pelangsingan badan JUS MATE 5...heh3x nak gelak ada dan terkejut pun ada. Terima kasih darling..heh3x. Aku tak kisahlah janji dia sihat dan sentiasa ingatkan aku itupun dah cukup baik. Harapannya semoga dengan jus ini bisa merubah aku dari DORORO kepada body BEYONCE yang dulu ahaks3x...chaiyok zarina!

2 comments:

  1. hahahahahah kelakarlah...nasib baik jus mate kalau kacip patimah....lagi haru

    ReplyDelete
  2. ahaks..!!!moga2 ko kurus la cam beyonce next birthday kan..

    ReplyDelete