CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 9, 2009

MAKCIK A DAN KISAHNYER

OPPS..ari ni aku nak citekan pasal story aku dua tiga hari nih. Aku mempunyai seorang jiran busy body bernama Makcik A. Rumeh dia lawa nak mampus...kalau masuk umah dia macam tak sanggup nak masuk..sebab per..macam umah orang kaya dalam rancangan Si Eric dalam Astro plak...ala apa nama rancangan dia aku tak ingat! Makcik A ini mempunyai perangai yang sungguh terpuji iaitu antaranya mulutnya sungguh laser tahap gaban, tak nak mengalah ngan orang lain, gila glamour, cerewet dan etc...Makcik A memang suka menyibukkan diri mengambil tahu hal kami..memandangkan yang dok umah aku kalau semua p keje adalah mak aku aje..jadi aku tak kisahlah dia nak menyibuk walaupun kadang kala menyakitkan hati. Cume yang klakanya Makcik A ini adalah kebanggaannya menceritakan kemewahan hidupnya sedangkan semua tahu dia pakai kad kredit tok beli semua barang tuh. Kerana ketaksubannya dengan barang yang mahal ajo, Makcik A terpaksa mengambil upah menjaga anak seorang eksekutif bank kat tempat aku untuk bayar kad kreditnyer...sekian Makcik Ani! Lebih mengharukan, lakinya plak menghebohkan pada semua alam kawasan kami kos untuk wedding anaknya RM30 ribu bulan 6 2009 nih...tapi hakikatnyer membuat pinjaman bank ngan eksekutif bank yang meminta anaknya dijaga Makcik A dan didedahkan sendiri olej peg bank tuh walaupun kami tak minta ceritakan pun ...hu..hu...hu ...manusia..manusia..manusia...

1 comment: