CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 25, 2009

I LOVE MY FAMILY

Skang ni call asyik aku Q je. Entah pasal per aku pon tak tau..OT dahlah tak open...nak tambah duit pun haram tak dapat. Walaupun aku memang naik hantu kalau id aku diopenkan, tapi aku redha sajo. Tetapi molot maki cust tetap maintain u alls (INSYA ALLAH!Leh ubah!) Aku rindu plak ngan adik aku di umah..namanya MONTOK eh itu nama samaran je..namanyer Ainul Arnida. Adik aku montok ni seorang yang sangat comel (dimata akulah)..Berat badan... berat sket dari akus...dan tahap kegarangan melebihi 150 dari 100% markah. Walaupun dia garang aku tetap sayang dier walaupon dier garang...hobi aku ialah menepok punggung adik aku. Marah betol montok ngan aku...dan banyak kali gak aku bergadoh ngan montok..tetapi kemenangan tetap pada akulah sebab aku leh lari ngan laju sebab aku kurus sket dari dier (Tetapi 5 kali ganda lebih berat dari adik aku CEDIN) Hobi montok ialah pow aku sampai aku tak berduit. Dia seorang yang kuat makan dan materislistik tetapi yang 2 aku leh terima sebab aku yakin dia akan berkahwin ngan DATO (yang bertitle dan diiktiraf oleh SULTAN bukan semulajadi datok tuh!) Aku dan montok seringkali menghabiskan mase ngan nonton DVD dan mengumpat orang lain dan sesama sendiri (maksudnya dia ngumpat aku ngan mak aku di belakang aku dan aku pun buat gitu jugalah) Walau bagaimanapun, aku tetap menyayangi Montok dan seluruh ahli keluargaku. I LOVE MY FAMILY

2 comments:

  1. alah kak zarina...kompeni kite kan kemut...time q jer rtfm dtg merayu wat ot dgn muke senyum kambing nyer...time 2 la kite kene ego ckit...

    ReplyDelete