CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 18, 2009

ADIK AKU CEDIN

Dulu aku ada adik yang keje kat Celcom nih sama cam akus. Namanya Cedin ataupun nama penuhnya Mohd Azzamuddin Bin Yusoff. Dia first time dah jawab post. sian kat adik aku Cedin tuh, setiap hari asyik ngomel pasal cust. Dulu aku dok kat Wangsa Maju Seksyan 10, kitaorang dulu takde keta. Adik aku lak asyik merungut ponat tido kat Menara kalau time keroje malam. So aku decide tok sambar satu keta..namanya Viva warna Green Pearl. Sejak ada keta, aku tak ponah lagilah adik aku membebel penat. Cume bile die dapat TL John Dinesh, dia dah start merungut. Biasalah, Si John tukan TL SKEMA sket. Tapi dia baik cume sifat keret tu tak dapat larilah. Nak dijadikan cite, adik aku tak dapat cuti raya. dia bengang. Kebetulan lak dia dapat offer dari Bank tut3x....terus berenti keje dan sambar koje 2 sebab dia leh start pas raya. Keje ni jelah aku tak dengar dia merungut. Sesuailah ngan dier. Dia skang always achive target so adapat elaun banyak dari bank tut2x. Alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment