CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 25, 2009

LUAHAN AKU YANG TENGAH SUSAH HATI

Aku baru-baru ni telah dirompak, habis barang aku dikebas. aku malas nak cite sebab mungkin kejadia ini ada hikmahnya. Yolah, maybe ini balasan Allah berikan pada aku sebab selalu kebas tisu tandas. Setiap kali keje, habislah tisu tandas aku kebas. Aku tak pernah mencuri hak orang (emmmm..tapi mengebas barang adik aku dan anak sedara aku dikira gak ker?) So of courselah aku hangin 1 badan. Aku terpaksa amik EL sebab aku tension duit aku mengalir kuar (cam air paip jek)....hemmm.
Aku skang ni perasan badan aku selalu tak sihat dan sakit belakang aku datang balik. skang ni aku susah nak lelapkan mata. Nasib baik ada mak aku tolong urutkan belakang badan aku. Sian mak.....OOOO...bulan 11 ni kakak aku nak g Singapore ada festival tarian, dia jadi cordinator. Aku tak pernah lak tengok Bedah kakak aku 2 menari (pernah ker?)..tapi dia memang berbakat. Pernah dapat nom 3 pengarah teater terbaik Neg sembilan. Dia skang mengajar kat Kolej Tengku Khursiah..selalu gak aku g lepak kat saner...untung jadi budak cerdik nih...keistimewaan memang lebih kediaorang jerrrr...
Baru-baru ni mak aku membebel sebab aku tak minum JUS MATE tuh. Ah!Malas aku minum..raser dier cam Glukos..kan best kalau rase dia cam MILO. tAKYAH SUH PUN AKU TELAN.Tapi sian lak laki aku berhabis nak belikan aku jus kuruskan badan...hemmmmmmmmm
Bestnyer kalau jadi orang kaya...boleh gak aku beli senapang eksport ke GAZA, cikai pun buat bom buatan sendiri..ok gak!
Nota: Apa yang aku melalut nih....luahan ini datangnya dari aku penulis blog yang tengah serabut nih!

3 comments:

  1. Zarina tahun depan kau masuk Raja Lawak..aku jadi penyokong setia bawak banner lagi...heheheheh

    ReplyDelete
  2. betul tue kak pah...shie sokong...!!

    ReplyDelete