CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 13, 2011

WA BORING

Hantu Kak Limah tgh termenung mengenangkan nasib diri sebab tak berkeroje

Sejak kebelakangan ni jiwa rasa cam tak ok jerk... rasa risau..nak kata per... dah lepas dah....nak kata ngidam makan coklat..satu tan dah aku telan....nak makan daging masak kicap..laki aku dah masakkan..so ape ye yang aku terlepas nih...oh patutlah aku rase tak tenteram..dah lama aku merangkap gua tak kemaskinikan blog gua..masalahnya ade orang ke nak baca? ade aku kisah? kalau takde sapa baca..aku jele baca sob3x.....

Sebetulnya aku risau pasal keje..yelah keje aku ni walaupun dianggap ok oleh org lain tapi bagi aku lak lehlah menyebabkan aku masuk wad psikiatri..hu3x..tapi bila ngenangkan org lain takde keroje sabo jelah zarina...keje jela..janji gaji hang masuk...kalau takde gaji terkentutkah hang sorang2x kat umah tunggu laki hang beri duit.

Aku memang suka bekerja...kalau takde keje aku leh jadi sasau jap..tapi sasau yang maintain cunlah. kalau sasau cam kak limah tak sanggup gua....kang kene tembak kaki cam dalam cite hantu kak limah balik rumah kui3x. Sebab utama aku nak keje mestilah sebab aku nak mengkayakan lagi mak aku..tak nak dia susah3x , selain 2 bayar kete, loan dan cam2x lagilah....so kalau aku tak keje, bank akan cari aku ngan bangganya dan sebagai balachi bank aku kene jaga gak muker majikan aku..yelah ape ke cer aku dok advice org pasal duit tapi aku tak berduit...jadi tok mengelakkan bank cari aku dan majikan aku terkantoi tau ..leh baik aku keje dan bayo cam biasa..sampailah aku tak perlu tgk muker bank lagi hu3x bermaksud aku wat bank sendiri lagi baik...kui3x...rehat lain kali cite lagi

No comments:

Post a Comment