CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 15, 2011

AKU MERAPU JAP DALAM BLOG

Semua keje umah dah siap. baju keje dah gosok..baju kotor dah basuh..dapur bersih....dan paling penting perot aku dah diisi. Hari ni laki aku masak daging kicap ngan sup daging...peh sedapnya laki aku masak smpai 3 kali aku tambah nasik...kalau camni tiap2x hari makin gumuklah aku. Sapa kata laki tak pandai masak, laki aku membuktikan dia memang terror memasak berbanding bininya yang tahu masak setakat maggi kari je. Tapi takdela aku amik kesempatan lak tak nak belajar memasak....pompuan camner pon kene tau masak..kalau tak pandai gak..aku tak taulah nak cakap pe.....

                                           
                                     Org tengok wayang tapi aku beli dvd haram..ho3x


Laki aku tgh tengok movie GULLIVER TRAVELS...aku dah tgk cite 2 ngan kawan aku...ok gak citenya...sebenarnya aku nak tgk cite 2 tapi memandangkan kualiti dvd cetak rompak jahanam ni tak ok..so aku hilang mood (nama pon cetak rompak..tapi ade gak cetak rompak yg ok per)...so aku pon mengambil masa jap mengemaskini blog aku nih....sekali-sekala merapu dalam blog apa salahnya..lagipon blog aku kui3x..ade aku kisah????????????

No comments:

Post a Comment