CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 6, 2010

MAZIDUL SIDEK




Jujurnya..aku memang kureng sikit ngan wartawan sorang nih..aku rase dia lebih sudu dari kuah..lebih2x lagi bila nonton 999..tapi entah macam mana sejak aku menjadi pembaca setia blog pakcik nih..aku makin suka ngan kritikan sosial beliau terhadap masalah-masalah jenayah dan sosial yang berlaku dalam lingkungan tugasan pokcik sorang nih. Aku hormat dengan sudut pandangan beliau dari sisi negatif dan positif.. malahan aku jugak kagum ngan semangat patrionisme beliau. Aku mengharapkan agar lebih ramai wartawan muda seperti mazidul ini ade di malaysia...bukan ape..sekurang-kuranya kita perlu ada orang seperti pokcik ni di saat kita yang tinggal hanyalah pengecut dan dayus kepada agama, bangsa dan negara....yang penting aku harap beliau tidak jemu untuk menyelongkar isu terkini yang membelenggu masyarakat Malaysia tika ini..hidup mazidul

No comments:

Post a Comment