CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 5, 2009

AKU TAK TAU NAK TULIS PER

Lama dah aku tak tulis kat blog aku nih...sebenonya banyak nak cite tapi aku malas beno nak taip..sebab per? sebab keje aku ni pon memerlukan aku menaip sepanjang maser so aku rase jelak no nak taip.Leh tak kalo ada software yang tak perlukan aku tuk naip, maksudnya aku cakap je, komp 2 tolong tok taipkan tok akus.Heh3x..tapi kalau malas sangat kang susah gak..manusia cam aku ni memang tak tau bersyukur..cube kalau aku takde tangan ha??? Camner zarina? Mulalah ko meraung salahkan tuhan (oh tidak!)...nangis akus. so lebih baiklah aku naip je lo..leh gak exercise jari jemari aku yang gebu nih! oooo...4ur informasi, saringan nyanyi hari 2 aku tak lepas, tapi aku tak kisahlah sebab ini first time aku mencubo.aku peduli per aku tak dapat..heh3x janji cubo ajo! masuk keje aku tak tau nak wat per...selalunya time gini kalau ada geng sekepalo lehlah ngumpat orang, pokok, kedai dan apo2x ajolah yang leh jadi topik bahan ngumpat.Tapi aku rase adalah lebih baik aku bermain game world challenge nih..kelebihannya sile lihat dibawah:
1.Aku leh tido kalau dah penat main
2.Aku leh asah iq aku nih
3.Aku leh tahu setahap gaban maner bi aku nih
4.Aku takde keje nak wat
5.Aku malas nak ngumpat
6.Aku sebenarnya tak tau kelebihan game ni selain dari asah iq
hmmmmmmmmmm..........

No comments:

Post a Comment