CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 15, 2010

UFO AND ME

Hai kawan2xku semua,
Dah lama kan aku tak update blog aku.Kan macam aku cakap sebelum ni aku ni jenis hangat2x ayam goreng, kalau rajin aku updatelah blog dan kalau aku malas, ade aku kisah kalau korang kisah (ade ke?) kui3x. aku nak cite kat korang (yang nak tau le, sebab aku tau mesti ade jawab dalam hati tu "ade aku dulik"..kah3x..anak berudu leh tau jantan betina kalau kenalpasti ikut DNA...apetah lagi HATI MANUSIA..kui3x

                                         
                                    HOH!Kalaulah ini UFO turun atas bumbung umah aku.....

Aku ade baca paper skang ni MALAYSIA jadi tumpuan UFO..UFO? Wah 2 topik yang aku paling suker. Dikatakan kalau UFO mai MALAYSIA, jiran kite cam INDONESIA contohnya antara negara yang bakal menerima gegaran GEMPA BUMI..hmm sesuailah tok org2x kat saner yang tak tau bersyukur, perasan bagus dan tak mengenang budi 2. Tapi aku tak tujukan pada semua orang INDONESIA, ini segelintir kepada mereka2x yang berkepentingan peribadi dan cetek akal je.

Aku dah bace lame dah pasal topik nih, dikatakan bahawa MALAYSIA ni ade sumber yang UFO suker bebenor.Ni aku rujuk melalui MASTIKA (berkenaan ngan info ni nanti aku citekan ngan lbh detail) Wah, pasni lehlah aku pasang jerat...kalau UFO lalu kat belakang umah aku, aku nak jolok UFO 2 guna galah buatan aku sendiri. Cume masalahnya skang ialah :

1. Berapa besar UFO 2 aku takleh nak agak, aku rase besar kot dari umah aku, dan kalau dia besar dan aku plak gatal tangan jolok, korang rasa UFO 2 akan terhempas tak? Dan kalau terhempas bukan atas umah aku ke? Wallaweh....habislah ! mane aku ngan family dan jiran aku yang lain nak tinggal? kui3x...sian kat jiran aku..umah pon belum habis bayar lagi dah hancus gara-gara otak terlebih bijak aku nih.kui3x. SO THE SOLUTION IS (cube lihat dibawah) :

a. Aku guna lastik jele. At least tercapai gak hasrat aku nak tengok kene ke tak kat body UFO tuh. Mane le tau kot UFO 2 ade protection macam citer INDEPENDENCE DAY. Nak gak tgk dia kuar warna pe? Maybe hijau kot sebab mahkhluk asing aku perasan semua saksi cakap body dia color hijau...PEACE FOR EARTH


                                     
                         Camni ke rupa UFO kalo aku jolok ngan galah? Erkkkkkk........


b. Aku akan usahakan cari tangga paling tinggi dan simbah ngan cat kuning..kui3x.Bukan per , senang sikit jiran aku nak tgk, jelas dan terang. Ini tidak datang sembunyi2x..pemalulah kunun..maklumlah nak turun kang , ade lak yang meninggal dunia. Baru nak kuar, kang org ingat toyol lak..maklumlah saiz kan kecik.Toyol kan kerjaya tetapnya ialah mencuri..nanti auntie , uncle igt itu toyol mau curi duit diaorang.

c. Aku akan sambut kedatangan UFO 2 ngan tangan terbuka dan minta permission diaorang guna kapal tok jalan2x. Aku nak sgt g PLANET ZUHAL..fuh dahlah besar cantik lak 2. Tapi aku minta ALIEN 2 pastikan dulu bekalan minyak mencukupi. Tapi UFO 2 gune minyak ke? Sebab kalau gune minyak memang tak sampai woo...baru nak kentut dah jatuh. Sedangkan Seremban ke KL pon cukup2x RM10, inikan plak g PLANET ZUHRAH...kui3x.


                                      
                                              Cantiknya Planet Zuhal...........heh3x


Perpon, kite lihat je la kawan2x, ade cite ataupon tak pasal UFO nanti. Kalau ade biorkanlah...sebabnya mungkin alien dalam kapal 2 sebenornya tgh melancong cuti2x planet musytari (kalau asal sanela). Maybe MALAYSIA ni antara destinasi menarik yang termasuk dalam kalendar pelancongan diaorang..kah3x. Kita rakyat MALAYSIA patut berbangga u know...sebabnya UFO pon dah nyampah nak lawat NEGARA-NEGARA MAT SALLEH CAM AMERIKA. GEJALA SOSIAL TERUK SGT KOT. Maybe MALAYSIA ni oklah lagi untuk dijadikan antara subjek manusia yang masih lagi ade norma-norma kemanusiaan (walaupun skang non hado). So kite patut bersyukur u alls. Pasni lehlah kite mengadakan CUTI UMUM untuk HARI LAWATAN UFO KE MALAYSIA...KUI3X

No comments:

Post a Comment