CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 18, 2009

AKU NAK WAT CITE TAPI AKU SAKIT PEROT..ZASSSSS.......

Aku sakit perut je sejak kebelakangan nih. Tapi aku percaya maybe ini disebabkan kekerapan aku penulis blog ini minum air suam. Azali menyatakan kalau aku minum air suam aku akan kerap buang air beso. So kepada rakan2x, nak kurus minum je air suam. Setakat ni berat badan aku lum berubah kerana aku masih lagi maintain kuat makan. Mak aku dah pesan jangan makan banyak. Kata mak aku lagi "kasihanilah perot ko 2 Zarina". itulah pesanan mak aku..hmmm....tapi mak aku lupa dia juga antara individu kesayangan aku yang menjadi penyumbang terbesar faktor kemontelan aku nih!

Aku sebenarnya ade satu isu nak diperkatakan..tapi aku perlu g toilet jap. sebab aper? Sebab aku nak buang air beso. Ini kenyataan rakan2x..so akan bersambung selepas ini....

2 comments: